نخستین واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل افتتاح شد
نوشته شده توسط : شیما شریفی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین واحد بخار پروژه سیکل ترکیبی نیروگاه سبلان اردبیل پیش‌ازظهر پنجشنبه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و مسؤولان استانی افتتاح شد.

پلاستیک استخر

 

اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل در این مراسم با اشاره به اقدامات بسیار ارزشمند قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و سپاه در استان اظهار کرد: چهاربانده کردن محورهای مواصلاتی همچون محور اردبیل به مشگین‌شهر و چندین محور مواصلاتی شمال استان که نقش مهمی در توسعه حمل‌ونقل جاده‌ای دارد، از جمله اقدامات قرارگاه در اردبیل است.

وی افزود: در بحث پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه هم اقدامات مناسبی انجام شده به‌طوری‌که در زمینه زیرسازی و ریل‌گذاری این پروژه هم اقدامات مناسبی انجام شده است.

استاندار اردبیل به احداث ساختمان بیمارستان یک هزار تختخوابی اردبیل نیز اشاره کرد و بیان داشت: این بیمارستان هم با همت و مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در جهت رفع نیازهای مردم استان اردبیل احداث می‌شود.

سپاه نقش مهمی در توسعه و همدلی دارد

بهنام‌جو با اشاره به نیروگاه سبلان تصریح کرد: توسعه این نیروگاه اطمینان‌بخشی بزرگی برای برق مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری در استان ایجاد می‌کند.

وی درباره وضعیت جذب سرمایه در استان اردبیل اظهار کرد: امسال ۴۵ درصد بیشتر نسبت به سال گذشته جذب سرمایه داشتیم.

استاندار اردبیل گفت: سپاه نقش مهمی در توسعه و رفع مشکلات و به‌خصوص وحدت و همدلی دارد و در رفع بحران‌ها اقدامات مناسبی انجام داده که از جمله در بحث کرونا حضور سپاه استان اردبیل در غربالگری و طرح سردار شهید سلیمانی بسیار چشم‌گیر است.

ضرورت توجه به زیرساخت‌های استان اردبیل

لندفیل

 

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس هم در این مراسم بیان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در ایجاد پروژه‌های عمرانی نقش مهمی داشته و در استان اردبیل هم اقدامات خوبی آغاز کرده است و هر کجا و طرحی که قرارگاه ورود کرده شاهد خیر و برکت بوده‌ایم.

وی به ضرورت توجه به زیرساخت‌های استان اردبیل نیز تاکید کرد و گفت: منابع انسانی و امکانات بسیار مناسب استان می‌طلبد تا اقدامات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌ها در جهت توسعه و پیشرفت استان انجام شود.

 

منبع مهرنیوز





:: برچسب‌ها: ژئوممبران , عایق ژئوممبران , استخر کشاورزی , عایق استخر , ورق ژئوممبران , ژئوسنتتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: